HTML

Sztellaszappan

Egyedileg, kézzel készült szappanok bármiből, ami megihlet - de lehetőleg minél természetesebben :)

Friss topikok

  • sztella1: @kaszandra7: Szia! @kaszandra7: Az ebay-en akadtam rá, szűk egy éve, ha gondolod, dobj meg egy mai... (2012.02.27. 18:49) Kecsketejes szappanok
  • sztella1: @chéfbácsi: Sütik?! :) Max marcipán burgonya...;) A szilvásba még álmodtam szegfűszegolajat, ami m... (2011.11.08. 15:27) Bűnös élvezetek: Sörömök :)
  • sztella1: @PaulBird: Jajaja, már annyi van, hogy nem férek tőlük a házban; ki kellett raknom a netre néhánya... (2011.11.01. 10:32) Igen, képes vagyok szappannak látszó szappant is készíteni! :)
  • sztella1: @dzso666: Köszi szépen! :)A KV jó.:)Hamarosan lesz külön a kávés szappanoknak dedikált szösszenet ... (2011.11.01. 10:30) Epres őrület :)
  • sztella1: @Prehisztorikus TROLL: Nekem van a legjobb trollom....;) (2011.10.26. 17:38) Mindenféle forma

Kecsketejes szappanok

2011.11.02. 19:39 :: sztella1

Nem nagyon vágtam, mi ez a nagy hype a kecsketejes szappanok körül. Jó, persze, tele van zsírban oldódó vitaminokkal, telítetlen zsírsavakkal, Q10 koenzimmel, meg mindenféle bőrtápláló földi jóval, de annyira ütős azért mégsem lehet!  Aztán kipróbáltam végre az első kecsketejjel készült szappanomat (nem volt annyira triviális; a kecsketej érdekes dolgokat tud művelni a szaponifikációs folyamattal :)), és megértettem: a percepció a kulcs. Amúgy azonos anyagokból álló  két szappan közül a kecsketejjel készült érzésre egy teljesen más minőséget képvisel. Ezt leírni nehéz: érezni kell (ócska duma, tudom :)). Készítettem már levendulás és mentás variációkat is, de a natúr zabpelyhes a személyes kedvencem. Érdekes módon a kecsketejes szappanok tervezésekor nem szalad el velem annyira a ló design terén :). A natúr verzió viszont nekem valahogy mindig "kívánja" a mézet, ami rátesz még egy lapáttal a hidratáló hatásra...

kecske.jpg

2 komment

Címkék: levendulás szappan kecsketejes szappan mézes szappan mentás szappan

A bejegyzés trackback címe:

https://sztellaszappan.blog.hu/api/trackback/id/tr393348597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaszandra7 2012.02.22. 15:40:56

Nagyon szeretném tudni, hogy hol szerezted be a rózsás szappan öntőformád! Nagyon tetszik, de a neten sehol sem találok hasonlót!

sztella1 2012.02.27. 18:49:12

@kaszandra7: Szia! @kaszandra7: Az ebay-en akadtam rá, szűk egy éve, ha gondolod, dobj meg egy mail-el, és előkerítem az eladó adatait az archívumból.
süti beállítások módosítása